søndag 28. september 2008

Noen julegaver er klare.

Det er godt å ha litt i gibort kassaHer er det 3 gode sjerf, et i tokrokhakking, og to som er strikket med et tynt en tråds ullgarn,og mohair. Det er også to som er mere til pynt enn til nytte, når det gjelder varme.Her er det sokker og votter, noe er i tvebinding og noe i nålbinding. Pulsvantene til venster er pjonet.


En lue har jeg også, det er en modell av " klabbkall" lua fra Trøndelag.
Jeg har vel litt for store felter på denne, men ellers er den maken.

Håper jeg kan få pakket noe av dette i julepapir, og at motakerne blir fornøyde.


5 kommentarer:

Skautrollet sa...

Så mye fint. Vi er heldige som kjenner deg :)

Unknown sa...

Ååh, her vsr det mykje fint!!
Nydeleg haustbilder i innlegget under:0)
Ynskjer deg ei flott veke!!

Magaki sa...

Du er virkelig produktiv!

Og så ser jeg at du kan masse artige teknikker.

Solveig sa...

Så mange spennende julegaver du har laget. Det må være gøy å kunne så mange forskjellige teknikker.

Skautrollet sa...

DET LIGGER NOE TIL DEG PÅ BLOGGEN MIN...:D