tirsdag 4. november 2008

Jeg blir helt bergtatt, når himlen bare gløder










5 kommentarer:

Solveig sa...

Nydelige bilder. Skjønner godt at du blir bergtatt av dette synet.

Skautrollet sa...

Supre bilder....

Mormor sa...

Det blir jeg også jeg har haugevis av bilder bare med himmel i alle varianter. Disse var nydelige

Mormor

Liv sa...

Ja, er det ikke flott at vi får slike opplevelser innimellom!

Brit. (lille meg) sa...

Tusen takk for hyggelige ord til meg, og takk for at du besøkte min blogg! Jeg synes det er veldig fint å "bli kjent" med nye bloggere. Hit vil jeg helt sikkert komme oftere på besøk, for du har så mye fint.
Jeg elsker soloppganger og solnedganger, får visst aldri nok av dem.
Kjempefine bilder du har tatt!
Ja, den solnedgangen jeg tok bilde av i går, er fra Trøndelag, det er fra Åfjord.
Jeg har flere ganger kjørt forbi Inderøya, det er også en fin plass.
Skarnsundbrua er flott, og nå er den jo gratis å kjøre også.
Jeg kjørte der nå sist i slutten av august, da jeg var på Levanger og besøkte ei bloggvenninne.
Navnet på bloggen din passer kjempegodt, det er jo ekte akvareller du viser bilder av.
Jeg er så imponert over dette at aldri er fargene og formasjonene på himmelen likedan. Det er en kunstmaler som står bak, og så får vi nyte synet.
Ha en fin dag!