tirsdag 21. april 2009

En liten bomsterhilsen

Jeg vil så gjerne sende en liten bomsterhilsen til alle dere som har vært innom boggen min, den siste tiden


Jeg har forfyttet meg til Sandefjord nå, og der ventet det en hage som bare ba om å bli stelt.



Det blir lite blogging, og lite handarbeide nå, men jeg kommer sterkere tilbake når hagen har fått sitt





Jeg har så dårlig samvittighet for at jeg ikke har besøkt dere igjen, men jeg skal snart ta runden å se hva dere har levert siden sist jeg var på besøk.
Ha en fin uke ale sammen





5 kommentarer:

Tovepia sa...

Tusen takk for hyggelig blomsterhilsen;) Kos deg med hagen, den så nydelig ut hva blomster angår ihvertfall;)

mimouna sa...

Nydelige blomster! Det er så deilig med vår når alt våkner til liv.

Mormor sa...

For en nydelig blomsterhilsen. Det formelig oser av vår hos deg. Ha en fin uke, og kos deg med hagen.

Nunne sa...

Å så flotte blomsterbilder!
ahhhhhh, deilige VÅR!

anjahsh sa...

Så flotte blomster du har. Her er det ikke kommet et strå enda men det er vel like rundt hjørnet tenker jeg :)
Ha en super hagetid :)