tirsdag 16. mars 2010

Posten kommer ikke bestandig frem

Tidligere har jeg blogget et pr. blå og hvite tvebandstrikka votter, samt er hvitt Muffins sjal. Det skulle være en burdagsgave til min svigerdatter. Jeg dro på posten og sendte det i en stor foret konvolutt, merket med mottaker og avsender. Men den kom nok ikke frem. Jeg tok kontakt med posten som har forsøkt å spore den, men uten hell. Heretter sender jeg i pakke, som kan spores, eller overleverer det selv.
OK, da var det bare å sette igang igjen. Sjalet er det samme, men det ble selbuvotter i stedet.
Nå skal jeg levere gaven når jeg kommer til Sandefjord, tar ikke tjansen en gang til.

9 kommentarer:

Ina sa...

Flotte votter! Og lykke til med forsendelsen, denne gangen må det da gå bra :)

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Nei og nei, så dumt av Posten da. Jeg sendte et sjal med adr Trøndelag i dag og må bare krysse fingrene. Håper inderlig det du sendte dukker opp, bedre sent enn aldri.

Skautrollet sa...

Så mye fint du har produsert. Gleder meg til å se dere snart. Ergerlig med pakka som ble borte. Aldri opplevd det før...

Hønehuset sa...

Å, det var trist. Jeg har aldri hatt slike opplevelser selv, og tar stadig sjansen på å sende det som brev.. Nydelige votter du har laget, en dag skal jeg få laget noen selbuvotter jeg også...

Solveig sa...

Så kjedelig at de forsvant i posten spesielt slike ting som det ligger mye arbeid og omtanke bak. Tror jeg også ville blitt litt skpetisk etter en slik opplevelse.

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Heisann og takk for hyggelig kommentar på bloggen min.
95% av bildene jeg tar knipser jeg på frihånd, men av og til er stativ en fordel. Jeg synes det er litt knotete å bruke. Når det gjelder å ta biolder så er det bare å øve og æve. Og kanskje ta et kurs der det er mulig. Jeg har ikke vært på kurs, bare knoter selv. Du skulle bare visst hvor mange bilder jeg sletter ;) Må bare ta mange nok, så blir noen ok :)

Bodil sa...

Hei! Takk for koseleg kommentar i bloggen min, og så kjekt at du er begynnt å spinna! Eg tok eit spinnekurs på Lillehammer. Du kan gå inn på Spinnvilt.no så finn du nettsida deira. Dei sel og bøker om spinning, men dei er på engelsk. Lykke til med spinninga :)

Nunne sa...

Æsj, så ergelig...
Håper du får levert aven denne gangen :)
Likte de vottene under...... i Arwetta :) de var veldig artige...

Hilsen Nunne.

Bodil sa...

Hei igjen! Takk for koseleg kommentar. Det fins så mange typar rokkar, men på min rokk er det ein skrue der eg kan stilla inn kor fort tråden skal gå inn på rokken når eg spinner. Der må eg prøva meg fram og finna ut det som passar meg. Det er sikkert ein skrue eller noko tilsvarande på rokken din og, så du må berre prøva deg fram. Håper du finn ut av det. Ta berre kontakt viss det er noko.