torsdag 1. mai 2008

SOMMERIDYLL

Hei på dere alle der ute......
Jeg er helt ny i bloggverden og sitter her og prøver meg fram.
Bilde er fra vårt sommerparadis på Inderøya.
Hver morgen går samboeren min ut og mater måkene. Måkene har også fått rugekasser som han har laget.

Dette er hunden til min datter, Maiken, og min hund, Luna. De er to små blonde prinsesser som er veldig glad i hverandre. Når vi er i Trøndelag kan de gå løs på tomten hele dagen. Eiendommen ligger ved sjøen så de er stadig nede og bader.

Prince er min samboers hund. En skikkelig goding som allerede i en alder av to år er en stor personlighet. Han står på land og passer på når "damene" bader.

2 kommentarer:

Skautrollet sa...

Så fin blogg du har laget, mamma!
Stor klem fra meg.

Havfrua sa...

For noen flotte, deilige hunder. Naturbildene dine er utrolig flotte. Takk for besøket på sia mi, hjertelig velkommen tilbake. Kommer tilbake for å se på hundene og de flotte bildene dine.